2009-05-12

Pirmieji

Ilgai kaupiausi šiam darbui ir pagaliau turiu rezultatų. Mat prisižiūrėjau rankų darbo papuošalų ir pati užsinorėjau. Bet pirkti jau pagamintus neįdomu (gal čia tik man taip), todėl nusprendžiau gaminti pati. Kadangi tik auskarai man patinka kasdien (dar kartais kokį pakabuką užsikabinu), tai juos ir dariau, norėjosi kažko, kas gražiai ausyse tabaluotų :D Kol išsirinkau, kokių medžiagų noriu ir pan., daug laiko praėjo, bet užsisakiau ir greit sulaukiau siuntinuko (beveik visą dabartinę mėnesio stipendiją atidaviau tam reikalui :D). Pirmąkart gavau asmeniškai man siųstą laišką, kurį įteikė į rankas. Kaip smagu, kai pravėrus duris iškart tavęs teiraujasi, o kad taip dažniau ir netikėtai..
Taigi štai patys pirmieji paprastučiai iš dūminio kvarco (visur sidabras, nes tik šis metalas man patinka, o jei daryt kažką, tai gerai, tad su sidabruotom detalėm neprasidėjau).

O štai čia jau antrasis bandymas, šiek tiek sudėtingesnis, bet irgi dar visai paprastas. Iš onikso. Kažkodėl man jie labai patinka.

Pardavinėt ar dar kokio verslo iš šito tikrai nežadu daryt, tai pradėjau daryt tik todėl, kad įdomu, kad patinka, turiu kitokių dalykų nei visi. Gal kai patobulėsiu, galėsiu kam nors ir kokią dovaną padaryt.. Jau turiu visokių įdėjų šia tema, tačiau vis neprisiruošiu dar užsisakyt karoliukų, vinukų.. Ko gero, tik po sesijos prisiruošiu vėl tuo užsiimt.

O šeštadienį, išėjusi plaut laiptinės, susitikau iš sodo grįžtančią kaimynę (labai šauni močiutė), pakalbino mane kaip visad. Ji parsivežė narcizų puokštelę, tų senovinių kaip mano mama juos vadina, mažais žiedais. Net nežinau už ką, bet pasidalino tais narcizais ir su manim, iškart bėgau pamerkt :) Gražūs tokie, mažais žiedais, bet labai kvepia. Visas kambarys pavasariu pakvipo..

Jei dar nepastebėjot, aplink daug gerų žmonių, kurie pakalbina, pasidalina mintimis ar dar kažkuo, parodo dėmesį, paklausia kaip sekasi.. Va kaip ir tie narcizai. Atrodo, nieko ypatingo, bet kaip gera, kai nusišypso, o dar gėlių duoda..