2011-12-26

Paprastutė dryžuota skara / Simple striped shawl


Važiuodama traukiniu nusimezgiau paprastą dryžuotą skarą sau. 

During my travels by train I've knitted simple striped shawl for myself.

5 komentarai:

  1. Anonimiškas2012-01-03 14:57

    Labutis :) Labai mn grazi tokia paprastute skara :) Beje butu pirmoji kuria megzciau pati. Labai noreciau nusimegzti, bet nerandu niekur tokios paprastos schemutes kaip si skara. Ar labai daug paprasyciau, jei galite, atsiusti man aprasyma kaip tokia skara pradeti ir kaip megzti :) Bet kokiu atveju esu labai labai dekinga!Mano e-mail slenkstis@live.it

    AtsakytiPanaikinti
  2. Laba diena,
    Parašiau Jums laiškutį ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas2012-09-08 19:32

    Hmm, aš irgi norėčiau aprašymo. :) Jei nebūtų labai sunku, mano email 0linuxe0@gmail.com. Širdingas ačiū.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Sveiki :) Persiunčiau aprašymą ir Jums :) tikiuos, kad ne per vėlu. (atsiprašau, kad tik beveik po poros savaičių atsiliepiau, bet pastaruoju metu retai čia užeinu..)

    AtsakytiPanaikinti